Klachtenregeling
Wanneer je een klacht hebt omtrend uw bestelling via onze webshop,
dan kun je dit kenbaar maken via de klantenservice.
Wij zullen er dan voor zorgen dat je uiterlijk binnen 14 dagen een terugkoppeling
op je klacht ontvangt. Wij streven er naar om je klacht z.s.m. op te lossen.
Verder willen wij je graag wijzen op de klachtenregeling volgens onze algemene voorwaarden.
- Artikel 14: Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte
klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd,
volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer,
nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend
vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd
vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van
ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is
voor de geschillenregeling.
Indien we er samen niet uit komen, dan kunt u tegen een kleine vergoeding van € 30,-
euro klachtgeld uw klacht voorleggen aan De Geschillencommissie Thuiswinkel,
Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor meer informatie over deze Geschillencommissie zie: SGC
Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend.
Indien u in uw gelijk wordt gesteld ontvangt u van ons direct het klachtgeld retour op uw rekening!
Indien u deels in het gelijk wordt gesteld, ontvangt u ook deels het klachtgeld retour!